نشست خبری و خبرهای خوش مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان برای مردم +جزئیات
نشست خبری و خبرهای خوش مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان برای مردم +جزئیات

مدیرعامل جمعیت هلال احمرکهگیلویه‌و‌بویراحمد با اعلام اینکه شنبه، ۱۴ بهمن، بالگرد امدادی در استان مستقر خواهد شد، از افزایش بیش از ۵۰۰ درصدی اعتبارات تملک ملی ،طی دو سال اخیر در هلال‌احمر استان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری بلبل دنا از یاسوج، کاظم فلاحی‌دوست در نشست با خبرنگاران  از پیگیری‌ها و رایزنی‌ها صورت گرفته […]

مدیرعامل جمعیت هلال احمرکهگیلویه‌و‌بویراحمد با اعلام اینکه شنبه، ۱۴ بهمن، بالگرد امدادی در استان مستقر خواهد شد، از افزایش بیش از ۵۰۰ درصدی اعتبارات تملک ملی ،طی دو سال اخیر در هلال‌احمر استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بلبل دنا از یاسوج، کاظم فلاحی‌دوست در نشست با خبرنگاران  از پیگیری‌ها و رایزنی‌ها صورت گرفته و همکاری دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور جهت استقرار  بالگرد امدادی که دغدغه مردم استان بود، گفت و افزود:  قرار بود، فردا پنجشنبه ، بالگرد امدادی به استان اعزام خواهد شود که با توجه به پیش‌بینی بارندگی طی روزهای پنجشنبه وجمعه، اعزام و استقرار بالگرد شنبه انجام خواهد شد.

 

وی راه‌اندازی داروخانه جمعیت هلال احمر استان طی روزهای آتی را گامی مهم در جهت خدمات‌رسانی به مردم استان برشمرد خاطرنشان کرد:با راه‌اندازی داروخانه، دسترسی هم‌استانی‌ها به داروهای خاص راحتتر خواهد شد.
فلاحی‌دوست افزایش اعتبارات تملک دارایی استانی هلال احمر  در دو سال اخیر را  بیش از ۲۰۰ درصد عنوان کرد و اظهار داشت: ساختمان
جدید هلال‌احمر  نیز در حال ساخت است و امیدواریم طی ۱۸ ماه آینده به بهره برداری برسد.
فعالیت ۲۰ هزار نفر در ۲۱۳ کانون مختلف هلال‌احمر، برگزاری اردوهای متنوع، افزایش ۱۵ هزار نفری عضویت در هلال‌احمر، نذر خدمت در شهرستا‌نها مختلف، اعزام نیروها به کربلای معلی و… بخشی دیگر از موارد  کارنامه  عملکرد  جمعیت هلا‌ل احمر استان بود که مدیرعامل این جمعیت به آنها اشاره کرد و افزود: امسال، بیش از ۱۰۰ نفر از امدادگران به درجه نجات‌گری ارتقا یافتند.