پیام تبریک دبیر مجمع متخصصین و نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد در پی انتصاب دکتر مهدوی مطلق به عنوان فرماندار بویراحمد+متن پیام
پیام تبریک دبیر مجمع متخصصین و نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد در پی انتصاب دکتر مهدوی مطلق به عنوان فرماندار بویراحمد+متن پیام
به گزارش پایگاه خبری بلبل دنا، دبیر مجمع متخصصین و نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی انتصاب دکتر مهدوی مطلق به عنوان فرماندار بویراحمد را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری بلبل دنا، دبیر مجمع متخصصین و نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی  انتصاب دکتر مهدوی مطلق به عنوان فرماندار بویراحمد را تبریک گفت.

 

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرامی جناب آقای دکتر مهدوی مطلق
فرماندار محترم شهرستان بویراحمد
با سلام و احترام
انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان «فرماندار شهرستان بویراحمد» که بیانگر لیاقت، تعهد و سوابق درخشان حضرت عالی است را اصالتا از طرف خود و نیابتا از طرف مجمع متخصصین و نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

به یقین رویکرد دولت سیزدهم در اداره امور کشور با توجه ویژه به اصول مهمی مانند «عدالت محوری»، «روحیه جهادی و انقلابی»، «مردم داری» و «فساد ستیزی» نقش موثری در پیشرفت و توسعه جامعه اسلامی و تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایفا خواهد کرد که الحمدالله جنابعالی نشان داده اید که اعتقاد قلبی و التزام عملی به این اصول مهم دارید.
امیدوارم این نعمت بزرگ خدمتگزاری را پاس داشته و لحظه ای از وظایف قانونی خود غلفت ننموده و برای رفع مشکلات مردم شریف و پیگیری مطالبات به حق آنها از هیچ کوششی دریغ ننمایید.

امروز بیش از هر زمان دیگری مردم فهیم و قدرشناس استان نیازمند خدمت رسانی اند، بنابراین باید بدانیم که این روزها و ایام به سرعت سپری خواهند شد اما اقدامات و خدمات ارزشمند شما خدمتگزاران در تاریخ ماندگار خواهد شد.

توفیق و سلامتی آن برادر مومن و متعهد را از درگاه پرودگار متعال مسئلت داریم .

با احترام و اکرام فراوان

محمدجواد درخشان
دبیر دفتر هیات موسس مجمع
متخصصین و نخبگان
استان کهگیلویه و بویراحمد

۲۲/دی/۱۴۰۰