کد خبر: 45022

تاریخ انتشار: آذر ۲۶, ۱۳۹۸

اجرایی شدن طرح کمپین ماندگار در شرکت مخابرات +جزئیات

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران از  اجرایی شدن کمپین “ماندگار” اظهار داشت: این کمپین با شعار “بی نهایت ماندگار” با تاکید بر تنوع و ارتقای سرعت کاربران، به همراه ترافیک رایگان بامدادی در زیرساخت های مختلف باند پهن ثابت مانند ADSL، VDSL و FTTH در دو دسته سرویس های”حرفه ای” و […]

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران از  اجرایی شدن کمپین “ماندگار” اظهار داشت: این کمپین با شعار “بی نهایت ماندگار” با تاکید بر تنوع و ارتقای سرعت کاربران، به همراه ترافیک رایگان بامدادی در زیرساخت های مختلف باند پهن ثابت مانند ADSL، VDSL و FTTH در دو دسته سرویس های”حرفه ای” و “اقتصادی” به مشتریان اینترنت در سراسر کشور عرضه می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بلبل دنا ؛محمد رضا بید خام  در گفتگو با خبرنگاران گفت : بازار هدف این کمپین، تمام مشتریان موجود شرکت مخابرات ایران که از طریق بسترهای ارتباطی خدمات باند پهن را دریافت می کنند، مشتریان سایر اپراتورهای ثابت و مشتریان غیرفعال را شامل می شود.
وی اضافه کرد: هدف از اجرای این طرح، ارائه خدمت بیشتر به مشتریان وفادار شرکت و همچنین جذب مشتریان جدید است، به‌نحوی‌ که موجب افزایش رضایتمندی مشتریان خواهد شد؛ واین سبد محصولات اینترنت خانگی با ارزشی بیش از سبد محصولات استاندارد و بهتر و جامع تر از کمپین های گذشته در اختیار عموم مصرف‌کنندگان اینترنت قرارمی  ‌گیرد.
وی افزود: در راستای تکریم مشتریان کنونی و جذب مشتریان جدید، در بسته اقتصادی شماره ۵، ۷۰ گیگابایت ترافیک رایگان بامدادی قابل استفاده از ۲ تا ۹ صبح برای مشترکین ارائه شده است.
مهندس بیدخام افزود: سرویس های حرفه ای کمپین ماندگار از زیرساخت هایADSL، VDSL و دسترسی مبتنی بر فیبر نوری (FTTH) با ترافیک ها و سرعت های مختلف به کاربران طبق جدول زیر عرضه می شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: در طرح ماندگار، سرویس‌های مختلف با سرعت ۵۱۲ کیلوبیت بر ثانیه تا ۲۰۰ مگابیت بر ثانیه در بسترهای مختلف باند پهن ثابت به مشتریان با شرایط ویژه ارائه می‌شود.
وی افزود: مهم ترین مزیت کمپین ماندگار ، ارائه انواع طرح ها در بسترهای مختلف و برای تمام مشتریان با هر سطح نیازی به باند پهن است که در نتیجه، این کمپین و طرح های مختلف و کاربرپسند آن به کمپینی ماندگار برای مشتریان در سراسر کشور تبدیل خواهد شد.
مهندس بیدخام در پایان عنوان کرد: اجرای جشنواره ماندگار شرکت مخابرات ایران در بخش سرویس های اقتصادی و حرفه ای با توجه به تنوع محصولات و سرویس های ارائه شده، علاوه بر حضور فعال در بازار رقابتی، موجب افزایش رضایتمندی مشتریان شرکت مخابرات ایران خواهد شد

ارسال دیدگاه