پیام تبریک نماینده مردم شهرستان های بویراحمد ،دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته بسیج +متن پیام
پیام تبریک نماینده مردم شهرستان های بویراحمد ،دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته بسیج +متن پیام

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد ،دناو مارگون طی یادداشتی هفته بسیج را تبریک گفت که متن این پیام به شرح زیر می باشد:   اگر مسئولان جمهوری اسلامی ازشما بسیجیان غافل شوند به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت حضرت امام(ره) پنجم آذرماه هرسال یادآور سالروز فرمان تشکیل بسیج مستضعفین توسط حضرت امام خمینی (ره) است […]

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد ،دناو مارگون طی یادداشتی هفته بسیج را تبریک گفت که متن این پیام به شرح زیر می باشد:

 

اگر مسئولان جمهوری اسلامی ازشما بسیجیان غافل شوند به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت
حضرت امام(ره)
پنجم آذرماه هرسال یادآور سالروز فرمان تشکیل بسیج مستضعفین توسط حضرت امام خمینی (ره) است تعمق در پیام های حضرت امام خصوصا آخرین پیام آن پیر فرزانه به مناسبت شجره ی طیبه ای که خود موسس آن بود؛به وضوح نشان می دهد که امر به تشکیل این نهاد و ارتش مردمی در سایه ی سال ها تدبر و تلمذ در مکتب قرآن و اهل بیت علیهم السلام و دقیقا در افقی به بلندای اهداف و آرمان های انقلاب شکوهمند اسلامی بوده است .
در نگاه امامین انقلاب ؛بسیج فراتر از یک سازمان و نهاد در جغرافیای ایران اسلامی است، بلکه بسیج به عنوان مکتبی ترین و مردمی ترین ارتش نظام یافته و برخاسته از توده های میلیونی مردم محروم و مستضعف جهان به عنوان نیروی ویژه تمدن نوین اسلامی است که تاسیس شده تا هسته‌های مقاومت را در سراسر عالم بوجود آورد.
بسیج ماموریت و مسئولیت بزرگی است که در فرایند انقلاب اسلامی به عهده همه ماست تا بتوانیم تجسم حیات دینی و معنوی را به جهانیان بچشانیم و نه ایران اسلامی که جهان اسلام را از کج روی ها و کژ روی پیرایش نماییم و بسیجی آن عنصر نورانی ،مخلص و بی ادعایی است که تربیت یافته ی این مکتب و افق نورانی است .
بسیج و بسیجی پرورش یافته مکتب ولایت و سفیران هدایت و مجمع فداکارترین افراد برای حمایت امت هستند که امروز با تشکیل یک محور جهانی مقاومت موجب آرامش خاطر محرومان و مستضعفان شده و عامل بیم آفرینی برای دشمنان اسلام و بشریت هستند .
در درون کشور عزیز ما هم بهترین ،مهم ترین و پیش برنده ترین عامل تحقق اهداف انقلاب اسلامی و گره گشایی از مشکلات در ابعاد و عرصه های مختلف ؛همانا روحیه ،تفکر و فرهنگ بسیجی است .
فرا رسیدن این روز بزرگ را به بزرگ بسیجی جهان اسلام ،رهبر فرزانه انقلاب و همه فرماندهان و مدیران مقتدر و بی ادعای بسیجی و خصوصا آحاد بسیجیان دریا دل تبریک و تهنیت می گویم و خود نیز بر خود می بالم که با مطاعی ناچیز ولی در میدان عرصه بسیج و بسیجی جز خریداران بسیجم.

مهدی روشنفکر