به گزارش خبرگزاری نسیم، تیم فوتبال منچسترسیتی در هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس شب گذشته (شنبه) با تک‌گل دقیقه ۲۴ یحیی توره که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید با نتیجه یک بر صفر از سد میهمان خود، اورتون گذشت و اختلافش با چلسی صدرنشین را به سه امتیاز کاهش داد. مانوئل پیگرینی پس […]

به گزارش خبرگزاری نسیم، تیم فوتبال منچسترسیتی در هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس شب گذشته (شنبه) با تک‌گل دقیقه ۲۴ یحیی توره که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید با نتیجه یک بر صفر از سد میهمان خود، اورتون گذشت و اختلافش با چلسی صدرنشین را به سه امتیاز کاهش داد.

مانوئل پیگرینی پس از این بازی در خصوص مصدومیت مهاجم آرژانتینی تیمش گفت: غیرممکن است که بتوان در حال حاضر مدت زمان دوری آگرو از میادین را تشخیص داد. او از ناحیه لیگامنت زانو آسیب دیده است ولی روز یکشنبه با بررسی‌های لازم می‌توان اعلام کرد که مصدومیتش تا چه اندازه جدی است. احتمال اینکه سرخیو بازی مقابل رم در لیگ قهرمانان اروپا را از دست بدهد، وجود دارد. البته هنوز نمی‌توان به طور قطعی نظری در این خصوص داد ولی ریکاوری لیگامنت در مدت سه روز کار خیلی دشواری است. به مشکل بزرگی برخورد کرده‌ایم، چون آگرو در شرایط خیلی خوبی بود و بازیکنی کلیدی و تأثیرگذار برای منچسترسیتی بود.

وی افزود: همچنین باید ادین ژکو را نیز به این لیست اضافه کنیم، چون تازه از بند مصدومیت رهایی یافته است. علاوه بر این دو داوید سیلوا نیز آماده نیست و استوان یووتیچ هم هنوز مشکل دارد. بازی در چنین مسابقه مهمی بدون بازیکنان مهم و کلیدی چالش دشواری است ولی هرگز به دنبال بهانه‌جویی نیستم. ما ترکیبی از بازیکنان خوب داریم و چهارشنبه برای پیروزی مقابل رم و پیشروی در لیگ قهرمانان اروپا به میدان خواهیم رفت. شرایط یووتیچ را یکشنبه مورد بررسی قرار می‌دهیم و امیدواریم مشکل همسترینگ او جدی نباشد. به هر حال باید ببنیم که چه اتفاقی خواهد افتاد.

سرمربی شیلیایی من‌سیتی تصریح کرد: از اینکه بدون در اختیار داشتن چهار یا پنج بازیکن اصلی‌مان موفق به شکست تیم خیلی خوب اورتون شدیم، خوشحالم. همیشه گفته‌ام که منچسترسیتی فقط آگرو نیست. ما داوید سیلوا و استوان یووتیچ را از دست دادیم و ادین ژکو هم تنها قادر بود به مدت ۲۰ الی ۲۵ دقیقه بازی کند. تمامی آنها عناصر تهاجمی خیلی مهمی برای منچسترسیتی هستند برای همین نوع پیروزی ما برابر اورتون برای اعتماد به خط دفاعی‌مان مهم بود. البته ما موقعیت‌های دیگری هم برای گلزنی داشتیم ولی نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. به هر حال از عملکرد تیم به خصوص در کارهای دفاعی راضی هستم.

پیگرینی در پایان خاطرنشان کرد: پیروزی در این دیدار از جنبه‌های گوناگونی اهمیت داشت، اول اینکه چلسی بازی خودش را باخته بود و می‌توانستیم با کسب سه امتیاز اختلاف خودمان با آنها را به حداقل برسانیم. در کنار این ماه دسامبر، ماه خیلی دشواری است، چون باید هفت بازی لیگ برتری انجام دهیم. در این ماه قرار نیست تکلیف قهرمانی مشخص شود ولی ماه کلیدی در راه قهرمانی است و می‌خواهیم سال جدید میلادی را با پیشتازی آغاز کنیم و سعی‌مان این است تا حداقل خودمان را در بالای جدول نگه داریم.

انتهای پیام/