مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی : ۳۹۶۰ میلیارد ریال سهم استان در  تسهیلات روستایی و عشایری ابلاغ شده است که تا کنون ۷۷ درصد پرداختی داشته ایم
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی : ۳۹۶۰ میلیارد ریال سهم استان در  تسهیلات روستایی و عشایری ابلاغ شده است که تا کنون ۷۷ درصد پرداختی داشته ایم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بلبل دنا پروانه نیک مرام مدیرکل تعاون کار و رفاه  و دبیر گروه کاری اشتغال استان در گفتگو با خبرنگاران  اظهار داشت: مبلغ ۵۷۰ میلیارد ریال تسهیلات کرونایی در  بانک های عامل استان موجودکه ۱۱۰ میلیارد ریال آن تا کنون پرداخت شده است. نیک مرام افزود:با توجه به اینکه در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بلبل دنا پروانه نیک مرام مدیرکل تعاون کار و رفاه  و دبیر گروه کاری اشتغال استان در گفتگو با خبرنگاران  اظهار داشت: مبلغ ۵۷۰ میلیارد ریال تسهیلات کرونایی در  بانک های عامل استان موجودکه ۱۱۰ میلیارد ریال آن تا کنون پرداخت شده است.

نیک مرام افزود:با توجه به اینکه در طی ماه گذشته رشد نسبی در پرداخت تسهیلات کرونایی وجود داشته است اما این آمار قابل قبول نیست و بانک های عامل ملزم به پرداخت مبالغ تعیین شده تا پایان شهریور ماه هستند.

وی ادامه داد:بدون حمایت دستگاه های اجرایی و بانک ها، واحد های تولیدی  نمی توانند  فعالیت خود را ادامه دهند و این امر باعث بیکار شدن کارگران و متوقف شدن واحدهای تولیدی خواهد شد.

وی به تشریح اقدامات بانک های عامل در خصوص پرداخت تهسیلات کرونای پرداخت و گفت: انتظار می رود همانگونه که در پرداخت تسهیلات روستایی و عشایری موفق عمل کردیم بتوانیم در تسهیلات کرونایی نیز به این مهم دست یابیم.

نیک مرام اظهار کرد:۳۹۶۰ میلیارد ریال سهم استان در  تسهیلات روستایی و عشایری ابلاغ شده است که تا کنون ۷۷ درصد پرداختی داشته ایم.