۸ جایگاه CNG غیراستاندارد و دارای نواقص بحرانی و پرخطر در استان کهگیلویه و بویراحمد قطع گاز شدند   به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بلبل دنا، کهگیلویه و بویراحمد، ۸ جایگاه سوخت CNG به علت وجود عدم انطباق های بحرانی و پر خطر و نداشتن ایمنی لازم، قطع گاز شدند. بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد استان […]

۸ جایگاه CNG غیراستاندارد و دارای نواقص بحرانی و پرخطر در استان کهگیلویه و بویراحمد قطع گاز شدند

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بلبل دنا، کهگیلویه و بویراحمد، ۸ جایگاه سوخت CNG به علت وجود عدم انطباق های بحرانی و پر خطر و نداشتن ایمنی لازم، قطع گاز شدند.

بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از این تعداد جایگاههای سوخت ۱ مورد در شهرستان کهگیلویه، ۱ مورد در شهرستان لنده و ۶ مورد در شهرستان بویراحمد می باشند.

رحمتی با بیان اینکه قبل از قطع گاز، اخطاریه و تذکر به بهره برداران این جایگاه ها برای برطرف کردن نواقص موجود و استانداردسازی جایگاهشان داده شده، گفت: اقدام لازم توسط بهره برداران این جایگاه ها برای استانداردسازی جایگاه انجام نشده و در صورت رفع نواقص بحرانی، بازرسی مجدد از جایگاه ها به عمل آمده و با حصول اطمینان از بی خطر بودن، گاز آنها وصل خواهد شد.

مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: یکی از دلایل اصلی قطع گاز این جایگاه ها نقص بحرانی، عدم استانداردسازی و نداشتن ایمنی و خطر آفرین بودن آن برای شهروندان و مصرف کنندگان می باشد.

بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: به منظور حمایت از حقوق شهروندان و مصرف کنندگان، تا زمانی که بهره برداران اقدام به استانداردسازی این جایگاه ها نکنند گاز آنها وصل نخواهد شد.

وی افزود: این اقدام کاملا قانونی و در راستای اجرای آیین نامه نحوه تامین ایمنی جایگاههای عرضه فرآورده های نفتی و گاز فشرده به خودروها و پیشگیری از وقوع حوادث بحرانی انجام شده است.