به منظور پیگیری کیفیت بخشی ودر راستای عدالت آموزشی در روستاهای شهرستان یویراحمد که زیرساخت‌های اینترنت ضعیف است درسنامه آموزشی توزیع خواهد شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بلبل دنا ، کورش دلشاد برای پیگیری مسائل آموزشی در بازدید از روستاهای بخش سپیدار با حضور در روستای تنگ تاک این بخش گفت:  در شرایط کرونایی […]

به منظور پیگیری کیفیت بخشی ودر راستای عدالت آموزشی در روستاهای شهرستان یویراحمد که زیرساخت‌های اینترنت ضعیف است درسنامه آموزشی توزیع خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بلبل دنا ، کورش دلشاد برای پیگیری مسائل آموزشی در بازدید از روستاهای بخش سپیدار با حضور در روستای تنگ تاک این بخش گفت:  در شرایط کرونایی که  زمینه آموزش حضوری میسر نیست ودر بسیاری از روستاهای شرایط استفاده دانش‌آموزان  از فضای  مجازی میسر نیست بسته‌های آموزشی در قالب درسنامه و سیدی در همه  روستاها توزیع خواهد  شد.

مدیر آموزش و پرورش بویراحمد مشارکت  اولیا در شرایط کرونایی برای پیگیری تحصیل‌  دانش‌آموزان  را مهم دانست و گفت: انتظار داریم اولیا به عنوان  همکار و  معلم‌یار جهت ارتقا کیفیت آموزشی  با معلمان همکاری  داشته  باشند.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد گفت:  درسنامه‌ها و محتوای آموزشی با همکاری راهبران و سرگروهای آموزشی  تهیه  شده است .

دلشاد،  فراگیرترین  نوع آموزش  در شرایط  کرونایی را استفاده از مدرسه تلویزیونی  عنوان کرد و از اولیاء دانش آموزان خواست در این شرایط  بحرانی  که آموزش  حضوری  میسر  نیست  درکنار استفاده  از آموزشهای مجازی دانش‌ اموزان  را به استفاده از آموزش تلویزیونی ترغیب نمایند.

تحصیل ۳۴ هزار دانش آموزمقطع ابتدایی در مدارس آموزش وپرورش بویراحمد

در ادامه عباس عظامی معاون آموزش  ابتدایی شهرستان‌  بویراحمد نیز گفت: ۳۴ هزار دانش‌‌آموز در مقطع ابتدایی  در این شهرستان مشغول  تحصیل هستند که ۴۰  درصد آنها در روستاها  هستند.

وی افزود: از همه  ظرفیت‌ها  برای آموزش مطلوب دانش‌آموزان  استفاده  خواهیم کرد تا در شرایط  کرونایی دانش آموزان  کمترین  آسیب  ببینند.

عظامی در پایان  بر همکاری اولیا دانش اموزان  در این شرایط حساس آموزشی  تاکید کرد.

گفتنی است در این بازدید که بخشدار محترم سپیدار، راهبران و سرگروهای آموزشی نیز حضور داشتند درسنامه های آموزشی  به همراه محتوای تولیدی در اختیار روستاهای این بخش قرار گرفت