انتخاب رئیس عتبات عالیات بخش لوداب دعوت مردم و مسولین با مشارکت در زمینه ی ساخت و باز سازی عتبات عالیات به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بلبل دنا از لوداب ،سردار حسن حکمتیان فرماندهی تیپ ۴۸ استان کهگیلویه و بویراحمد و مسول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان،با حضور در بخش لوداب با مسولین اداری بخش […]

انتخاب رئیس عتبات عالیات بخش لوداب
دعوت مردم و مسولین با مشارکت در زمینه ی ساخت و باز سازی عتبات عالیات


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بلبل دنا از لوداب ،سردار حسن حکمتیان فرماندهی تیپ ۴۸ استان کهگیلویه و بویراحمد و مسول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان،با حضور در بخش لوداب با مسولین اداری بخش لوداب دیدار نمودند.
در این دیدار که در بخشداری لوداب انجام گرفت، سردار حکمتیان حکم مسولیت ستاد بازسازی عتبات عالیات لوداب را به محسن عادلی تقدیم نمود.
مسول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان در این دیدار عنوان نمود؛ امروزه و به خصوص در فضای مجازی،عده ای در زمینه بازسازی و مرمت عتبات عالیات سنگ اندازی می کنند ولی می توان با شفاف سازی هر اقدامی،گامی بلند به سوی همسان سازی کمک های مردمی به عتبات عالیات برداشت که خود این شفاف سازی،مشوقی برای ورود بیشتر مردم به میدان خدمت همکاری می باشد.
سردار حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح و رئیس ستاد عتبات عالیات در استان گفت: یکی از اهداف اصلی  ستاد یک میلیارد و پانصد میلیون مسلمان در سراسر دنیاست که از  مأموریت های  حضرت آقا به این ستاد، اعزام به اربعین حسینی جهت پذیرایی در عراق و ایران از زائرین حسینی، راه اندازی مواکب که ظرفیت هایی در همه آنها برای همکاری کردن در مواقع بحرانی از جمله  سیل و زلزله است.
وی گفت: تمام استانها به نحوی بخشی از ساخت حرمین را به نام خودشان می گیرند که تا کنون استان ما از این موهبت برخوردار نبود ولی هم اکنون به لطف الهی قرار است ساخت باب المهدی پدر امام زمان عج را در برنامه کاری ستاد عتبات عالیات استان قرار دهیم.
سردار حکمتیان در بخش دیگری از صحبت های خود به اهمیت ورود مردم و مسولین در برنامه ی کاری ستاد عتبات عالیات اشاره کرد و افزود؛ گروه های جهادی،مسولین،تشکل های مردمی، حوزه های مقاومت و حتی مردم ،شایسته است که در این امر خیر شرکت نمایند تا این ستاد بتواند به خوبی رو به جلو حرکت کرده و وظیفه ی خود را انجام دهد.
در این دیدار جمال روحانی،بخشدار لوداب ضمن خیر مقدم به سردار حکمتیان،بااعلام آمادگی برای هرگونه همکاری با ستاد تازه تاسیس عتبات عالیات در بخش لوداب افزود ؛ خدمت به اهل بیت از افتخاراتی بزرگ برای همه ی ما است.