سید محمود فاطمی مدیر سابق حراست نفت و گاز گچساران و از مدیران موفق نفت صبح امروز ابتدا با حضور بر مرقد مطهر شهدای گچساران و امام جمعه اسبق مرحوم حاج اقا متقی و مرحوم خواجه پور تجدید پیمان کرد وسپس با حضور در فرمانداری گچساران برای انتخابات میاندوره یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه […]

سید محمود فاطمی مدیر سابق حراست نفت و گاز گچساران و از مدیران موفق نفت صبح امروز ابتدا با حضور بر مرقد مطهر شهدای گچساران و امام جمعه اسبق مرحوم حاج اقا متقی و مرحوم خواجه پور تجدید پیمان کرد وسپس با حضور در فرمانداری گچساران برای انتخابات میاندوره یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت نام‌نویسی کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بلبل دنا ، صبح امروز (چهارشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ ) سید محمود فاطمی از مدیران موفق در حوزه نفت با ورود به فرمانداری گچساران، کاندیدای انتخابات میاندوره ۱۴۰۰ یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت شد.
فاطمی با همراهی همسر خود، وارد مارتن ۱۴۰۰ گچساران و باشت شد. او در دوره‌های گذشته آمادگی خود را برای کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی اعلام کرده بود،

دکتر محمود فاطمی چهره ای مردمی و علمی میباشد که سوابق علمی وی شامل :
دکترای مهندسی شیمی. دارای مقالات متعدد و تصحیح چندین مقاله. عضو انجمن مهندسین و…..

از دیگر ویژگی های محمود فاطمی میتوان به مدیر نمونه کشوری
مردمی بودن او واینکه ایشان فردی عملگراست .
ایجاد زمینه اشتغال بیش از ۵۰۰ نفر در طی مدت خدمت , تشکیل شورای مشورتی و آسیب شناسی از مجموعه کاری و نجات بیش از ۲۸ خانوار از طلاق با بکارگیری مشاورین مجرب از خصوصیات بارزی است که کمتر مدیر کشوری از آن برخوردار است را میتوان اشاره کرد.

حضور محمود فاطمی در انتخابات ۱۴۰۰ را میتوان مصداق حضور جوانان را در بیانیه گام دوم انقلاب دانست.

گفتنی است فاطمی تنها مدیری بود که طی سه سال در شرکت شرکت نفت و گاز گچساران در راستای عدالت منطقه ای در بحث جذب نیرو ، مدیر برتر در سطح کشور شناخته شد و از سوی رئیس سازمان حراست صنعت نفت ایران تجلیل شد.