پیام تسلیت سپاه فتح در پی درگذشت یکی از یادگاران دفاع مقدس استان فرمانده سپاه فتح و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیام مشترکی درگذشت سرهنگ پاسدار حاج مهرعلی هرمزی، یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد را تسلیت گفتند. به گزارش پایگاه اطلاع […]

پیام تسلیت سپاه فتح در پی درگذشت یکی از یادگاران دفاع مقدس استان

فرمانده سپاه فتح و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیام مشترکی درگذشت سرهنگ پاسدار حاج مهرعلی هرمزی، یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد را تسلیت گفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بلبل دنا، متن پیام سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح استان و حجت‌الاسلام والمسلمین سیروس حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
خبردرگذشت رزمنده، جانباز و یادگار دوران دفاع مقدس، زنده یاد سرهنگ پاسدار حاج مهر علی هرمزی که عمر با برکت خویش را در راه پاسداری از ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت بی منت به مردم صرف نمودند ، موجب تالم و تاثر شد.
سرهنگ هرمزی در دوران دفاع مقدس رشادت های فراوانی در برابر دشمن بعثی از خود نشان داد و پس از جنگ تحمیلی نیز خدمات ارزشمندی در سپاه پاسداران از خود به یادگار گذاشت.

ولایتمداری، تعهد، مردم داری، اخلاص و اخلاق نیکو از ویژگی های بارز زنده یاد سرهنگ هرمزی بود و حتی بعد از بازنشستگی نیز در حوزه فعالیت های عام المنفعه، خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (ع ) در اربعین حسینی، کمک به نیازمندان و برنامه های فرهنگی، عقیدتی و  مذهبی نقش پر رنگی داشت.

پروردگار متعال، روح این پاسدار اسلام را که در ماه میهمانی خدا دعوت حق را لبیگ گفت با ائمه اطهار ،صلحا و همرزمان شهیدش محشور فرماید.

در پایان اینجانبان ضمن ابراز همدردی و تسلیت و تعزیت به خانواده محترم هرمزی و بستگان ایشان، از خداوند متعال برای آن مرحوم، طلب مغفرت و آمرزش و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت داریم.