ناگفته های عضو فراکسیون محرومیت زدایی مجلس و کاندیدای مطرح انتخابات میان دوره ای گچساران در همایش بزرگ حامیان خود : برخی افراد مسئولیت بدست گرفته اند و امتحان خود را خوب پس نداده اند ، دوباره هم آمده اند / فریب این سیاست بازان را نخورید+تصاویر
ناگفته های عضو فراکسیون محرومیت زدایی مجلس و کاندیدای مطرح انتخابات میان دوره ای گچساران در همایش بزرگ حامیان خود : برخی افراد مسئولیت بدست گرفته اند و امتحان خود را خوب پس نداده اند ، دوباره هم آمده اند / فریب این سیاست بازان را نخورید+تصاویر

همایش بزرگ سید محمود فاطمی در آبگرمو گچساران برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بلبل دنا؛ گچساران، امروز (۲۵ خرداد ۱۴۰۰) سید محمود فاطمی به دعوت از مردم، در جمع هواداران خود در آبگرمو گچساران حاضر شد. کاندیدای انتخابات میان دوره ای گچساران و باشت در این همایش به سخنرانی پرداخته و گفت: برای […]

همایش بزرگ سید محمود فاطمی در آبگرمو گچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بلبل دنا؛ گچساران، امروز (۲۵ خرداد ۱۴۰۰) سید محمود فاطمی به دعوت از مردم، در جمع هواداران خود در آبگرمو گچساران حاضر شد.
کاندیدای انتخابات میان دوره ای گچساران و باشت در این همایش به سخنرانی پرداخته و گفت: برای نجات جوانان شهرم آمده ام، برای جوانانی که بخاطر بیکاری در پستوی خانه ها در فضای مجازی زندگی می کنند.
فاطمی اظهار کرد: آمده ام که به مردم شهرم نوید زندگی تازه ای بدهم، با کوله باری از تجربه در قالب ۲۴ پروژه صنعتی و غیرصنعتی، که می تواند پسران و دختران ما را پوشش دهد.
فاطمی افزود: آمده ام به شما بگویم که شما را فراموش نمی کنم و نمی خواهم از رأی شما نردبانی درست کنم و در پست های بالاتر خود را مطرح کنم.
این عضو فراکسیون محرومیت زدایی مجلس شورای اسلامی گفت: من آمده ام ثابت کنم قلب من هرگز شما را فراموش نمی کند و شما در جای جای وجود من جاری هستید.
وی با بیان اینکه «حرکت های خوبی که توسط نماینده های گدشته انجام گرفته باید ادامه پیدا کند» افزود: ناتمام ماندن پروژه ها، خیانت به بیت المال است.
فاطمی اظهار کرد: انتصاب جوانان و نخبگان گچساران و باشت را در پست های مدیریتی کلان پیگیری می کنیم تا دیگر نام گچساران و باشت در هیچ وزارت خانه ای غریبه نباشد.
فاطمی بیان کرد: حق مردم ما نیست که اینگونه محروم باشند، مردم ما می توانند در نفت، کشاورزی، صنعت حرف برای گفتن داشته باشند ولی متاسفانه جوانان فراموش شده اند.
وی اظهار کرد: عده ای از رای مردم نردبان ساختند و به بالاترین مناصب رسیدند و در رسیدن نخبگان شهرستان به مناصب بالا سنگ اندازی کردند.
فاطمی گفت: دوران ارباب رعیتی گذشته است، من به عنوان یک روستازاده خودم را هم جنس مردم می دانم و نمایندگی را به عنوان یک پست درنظر نخواهم گرفت، بلکه فقط به دید یک مسئولیت به آن نگاه می کنم و جز به خدمت به چیز دیگری فکر نمی کنم.
فاطمی با بیان اینکه «در ادوار گذشته برخی افراد مسئولیت بدست گرفته اند و امتحان خود را خوب پس نداده اند، و دوباره هم آمده اند» اظهار کرد: فریب این سیاست بازان را نخورید.
فاطمی با اشاره به شایعات یکی از کاندیداهای انتخابات میان دوره در خصوص اعلام حمایت گفت: تا آخر می مانم و برای رأی مردم ارزش قائلم ، به نفع هیچ کس کنار نمی روم،  شایعات را باور نکنید.
فاطمی تاکید کرد: از شما می خواهیم انتخاب آگاهانه داشته باشید، این چهارمین باری است که از مسئولان می خواهم مناظره بین رقبای انتخاباتی برگزار کنند، تا مردم بدانند پیشینه همه کاندیداها چه چیزی است. مردم باید بدانند برنامه های کدام کاندیدا عملیاتی می شوند و کدام کاندبدا برای برنامه های خود ضمانت اجرایی دارند؟
وی افزود: این فقر و محرومیت ناشی از اشتباه ما در انتخابات گذشته بوده است. از رقبای خود می خواهم با مردم با صداقت رفتار کنند. به حول قوه الهی پیروز این انتخابات جریان جهادی اشتغال و معیشت است.