محمود فاطمی در آخرین نطق انتخاباتی خود در باشت : به جدم سیدیمحمید قسم ، قول شرف میدهم با پیروزی نهضت اشتغال و کارآفرینی از ۵ هزار ظرفیت پیش بینی شده اشتغال، ۲ هزار نفر به حوزه باشت و باوی اختصاص خواهد یافت+جزئیات و تصاویر
محمود فاطمی در آخرین نطق انتخاباتی خود در باشت : به جدم سیدیمحمید قسم ، قول شرف میدهم با پیروزی نهضت اشتغال و کارآفرینی از ۵ هزار ظرفیت پیش بینی شده اشتغال، ۲ هزار نفر به حوزه باشت و باوی اختصاص خواهد یافت+جزئیات و تصاویر

کاندیدای انتخابات میان دوره ای در جمع مردم باشت و باوی گفت: بنده با کمترین هزینه و با هزینه های خودم، رزومه خود را به مردم عرضه کردم، زیرا که این حرکتی که برای رضای خدا است و برای زدودن چهره فقر از این شهر و دیار است قطعا پیروز انتخابات ۲۸ خرداد خواهد بود. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بلبل دنا از باشت، امروز چهارشنبه (۲۶ خرداد ۱۴۰۰) نطق انتخاباتی سیدمحمود فاطمی کاندیدای انتخابات میان دوره‌ای گچساران و باشت در شهرستان باشت برگزار شد.
در این مراسم فاطمی در جمع هواداران خود به سخنرانی پرداخته و گفت: به عنوان فرزند شما، خدمتگذار شما، برادر شما آمده‌ام که اعلام کنم اوج افتخار من این است که خاک پای شما باشم و گرهی از مشکلات همشهریانم باز کنم.
وی گفت: در سوابق خودم، زمانی که در شرکت نفت به عنوان خادم شما بودم،، سازمانی را که مشکلات و معضلات اساسی داشت نجات دهم و به عنوان الگو به کشور معرفی کردم.
فاطمی اظهار کرد: فارغ از گرایش‌های قومی و سیاسی از ظرفیت تمام جوانان و نخبگان باشت و باوی برای بکارگیری در مناصب و درجات بالای کشور استفاده خواهم کرد.
فاطمی بیان کرد: از رقبای خود می‌پرسم که پول‌ها و هزینه‌های گزاف تبلیغاتی خود را از کجا می اورند؟ آیا چنین افرادی که اسپانسرهای بزرگ می‌گیرند لایق این مردم محروم هستند؟
فاطمی گفت: بنده با کمترین هزینه و با هزینه‌های خودم، رزومه خود را به مردم عرضه کردم، زیرا که این حرکتی که برای رضای خدا است و برای زدودن چهره فقر از این شهر و دیار است قطعاً پیروز انتخابات ۲۸ خرداد خواهد بود.
فاطمی اظهار کرد: به شایعات توجه نکنید، جبهه حاج قاسم سلیمانی پیروز میدان است، چرا که رقبا زمینه یأس و ناامیدی ایجاد می‌کنند، ولی ما پیروز این میدان هستیم.
این کاندیدای انتخابات گچساران و باشت گفت: به جدم سیدی محمید قسم با پیروزی نهضت اشتغال و کارآفرینی، از ۵ هزار ظرفیت پیش بینی شده، ۲ هزار نفر به حوزه باشت و باوی اختصاص خواهد یافت.
وی گفت: توسعه منطقه حاصل خیز باشت و باوی به عنوان مهمترین برنامه اینجانب برای توسعه اشتغال و معیشت می‌باشد و تلاش می‌دارم اعتبار لازم را برای پروژه‌های این منطقه زرخیز و پر از آب کشور کسب نمایم.
سید محمود فاطمی بیان کرد: شهر ما شهر منابع نفت و گاز است، بنابراین فردی که تخصص نفت را دارد اگر به عنوان نماینده شما وارد مجلس شورای اسلامی شود می‌تواند در کمیسیون انرژی خدمات بی شائبه‌ای به شما بدهد.
وی افزود: اگر چه نامهربانی‌ها باعث شد ترک دیارم کنم و به تهران مهاجرت کنم ولی هرکز شما را فراموش نکردم، تلاش کردم در کارگروه ۹ گانه صنعت، نفت، انرژی، دامپروروی، مشاغل خانگی، کشاورزی، ارزهای دیجیتال، پروژه‌ها و طرح‌های مختلفی را تدوین کنم و به عنوان هدیه و سوغات و دیدار شما به عنوان کاندیدای نماینده مجلس در این دوره آمده‌ام.
کاندیدای انتخابات میان دوره‌ای گفت: ظرفیت اشتغال بیش از ۵ هزارنفر در پروژه‌های تدوین شده، تدارک دیده شده است.
فاطمی بیان کرد: در ابتدای ساعات رأی گیری به پای صندوق‌های رأی هجوم بیاورید چرا که این مملکت حاصل خون رزمندگان جنگ و خون حاج قاسم سلیمانی می‌باشد، توصیه می‌کنم به شایعات توجه نکنید، رقبا متوجه خطر شده‌اند، متوجه لیدرهای محرمانه ما شده‌اند.
فاطمی اظهار کرد: بیش از ۳ هزار لیدر ما را همراهی می‌کند که رأی خانواده خود را به صندوق خواهند انداخت و نوید پیروزی نهضت اشتغال و معیشت را به شما می‌دهم.
وی گفت: آمدم و ان شالله به عنوان یک خدمتگذار حوزه انتخابیه گچساران و باشت را به عنوان پایلوت تأسیس صنایع و کارخانجات به کشور معرفی خواهم کرد. از همراهی و همدلی و مهربانی، بکرنگی و صفا و صمیمیت همه عزیزانم در حوزه باشت و باوی تقدیر و تشکر می‌کنم.