ادای احترام معاون پارلمانی رییس جمهور به مقام نماینده فقید ولی فقیه در استان+ تصاویر جزئیات
ادای احترام معاون پارلمانی رییس جمهور به مقام نماینده فقید ولی فقیه در استان+ تصاویر جزئیات

به گزارش پایگاه خبری بلبل دنا: حسینعلی امیری که صبح امروز و در سفری یک روزه وارد استان شد با همراهی حسین کلانتری استاندار و جمعی از مقامات ارشد استانی با حضور در این مرقد مطهر یاد و خاطره وی را گرامی داشتند. امیری مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی را از علمای بزرگ جنوب کشور و‌ نوابغ این […]

به گزارش پایگاه خبری بلبل دنا: حسینعلی امیری که صبح امروز و در سفری یک روزه وارد استان شد با همراهی حسین کلانتری استاندار و جمعی از مقامات ارشد استانی با حضور در این مرقد مطهر یاد و خاطره وی را گرامی داشتند.

امیری مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی را از علمای بزرگ جنوب کشور و‌ نوابغ این دیار ذکر کرد و گفت: خاطره این عالم ربانی هیچگاه از اذهان عمومی پاک نخواهد شد.

وی رشادت‌ها و شجاعت آن عالم ربانی در مبارزه با رژیم ستمشاهی و اتحاد میان عشایر جنوب را از ویژگیهای برجسته وی برشمرد و گفت: آیت الله مرحوم ملک حسینی از افتخارات این دیار و سیاستمداری فقیه و اهل فضل بود.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج ، حضور در نشست ستاد استانی مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و حضور در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان از جمله مهمترین برنامه های سفر یک روزه معاون رییس جمهور و معین استان کهگیلویه و بویراحمد در ستاد ملی کرونا و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به استان بود