به گزارش پایگاه خبری بلبل دنا : عاقل ، هم پرسید و هم عمل کرد اما نادان نه دانست، نه پرسید و نه عمل کرد. سیاستمدار ناتوان، کارش هرز نیرو و نیروها خواهدبود و دیگر هیچ و سیاستمدار نیک، به دنبال دل و مهر مردم و مردمان کشور و وطن است و سیاستمدار نیکخو، […]

 

به گزارش پایگاه خبری بلبل دنا : عاقل ، هم پرسید و هم عمل کرد اما نادان نه دانست، نه پرسید و نه عمل کرد.
سیاستمدار ناتوان، کارش هرز نیرو و نیروها خواهدبود و دیگر هیچ و سیاستمدار نیک، به دنبال دل و مهر مردم و مردمان کشور و وطن است و سیاستمدار نیکخو، سرایشگر آزادی و آزادیخواهی بوده و خواهد بود تا ابد.
به نظر می‌رسد که سیاستمداران، برای آنکه همواره منتخب مردم باشند، باید با بسامدها و امواج خواست‌های آنان، کاملاً هماهنگ شده و آنها را کاملاً درک نمایند.
سیاستمداران، بیشتر زمان‌ها، پاسخگوی پرسش‌هایی هستند که دوست دارند اما باید این مهم را بدانند که شما از مردم و برای مردم خلق شده‌اید پس لطفاً همیشه و هر لحظه پاسخگو باشید.
آری سیاستمداران، تنها پاسخگوی زمان حال و حتی خویش نیستند، آن‌ها به گذشتگان و آیندگان نیز پاسخگوخواهند بود پس بسیار مراقب باشید.
سیاستمداران کار آزموده از همان چشمه ایی می‌جوشند و می‌نوشند، که مردم را سیراب می‌کند نه ابهای خاص برای مردمان خاص
سیاستمداران بزرگ و کار آزموده، همواره به یاد دارند که خدمتگذار مردم هستند و سیاستمداران توانا در برکناری کارکنان و مدیران بد نام، هیچ تلاش و هیچ زمانی را از دست نمی‌دهند، چراکه خوب می‌دانند و این مهم را درک کرده‌اند که در چشم مردم، سیاهی کار بزهکار، خیلی زود دامن آنها را نیز خواهد گرفت.
و اساساً سیاستمداران پاک و کاندیداهای مجلسی که نیک پندار و نیک گفتار و نیک کردار باشند هرگز، دست نشانده و کارکنان منحرف و پلید نخواهند داشت.
سیاستمداری که تنها به پیشروی می‌اندیشد، همواره برای خویش، دشمن تراشی می‌کند.
انتخاب نامزد اصلح نیز در میان نامزدهای صالحی که صلاحیت آن‌ها تأیید می‌شود، دارای اهمیت فراوانی است.
شخصیت‌های صالحی که به شما معرفی می‌شوند، آن‌ها را به تناسب اهداف والای این ملت و این انقلاب و این نظام انتخاب کنید.
هرچه حضور در انتخابات بیشتر و پای صندوق‌های رأی شلوغ‌تر باشد، اعتبار کشور بالا خواهد رفت و مصونیت کشور بالا می‌رود. انتخابات جلوه بسیار زیبا و جذاب مشارکت عمومی و مهمترین گام برای پیگیری اهداف و خواسته‌های فردی واجتماعی است.

——————————-
سامان خوبی‌زاده، نوجوان فعال فرهنگی اجتماعی شهرستان بهمئی