داغ حاج قاسم سلیمانی در دل مردم ما هنوز تازه است + جزئیات
داغ حاج قاسم سلیمانی در دل مردم ما هنوز تازه است + جزئیات
دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همانطوری که شهادت امام حسین (ع) آتشی را در دل مسلمین و شیعیان روشن کرد که هیچ گاه خاموش نمی شود، داغ حاج قاسم سلیمانی در دل مردم ما هنوز تازه است.

به گزارش پایگاه خبری بلبل دنا؛ ( سامان خوبی زاده  ) سید علی ملک حسینی در دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در شبکه مجازی روبیکا به سخنرانی پرداخت و دومین سالگرد ولادت مکتب سلیمانی را تبریک گفت .

 

وی به الگو گرفتن کارکنان دادگستری استان از مکتب الهی و همچنین مکتب حاج قاسم سلیمانی اشاره کرده و گفت: اکثر قریب به اتفاق همکاران ما از وقت خانواده خود گذشته اند و برای حل مشکلات تا پاسی از شب در دادگستری حضور دارند.

 

او به خودروهایی که در پارکینگ دادگستری پارک بودند اشاره کرد و همچین در بخشی از صحبت های خود گفت: «اگر ما ادعای شاگردی در مکتب حاج قاسم را داریم باید نخوابیم تا مردم آسایش داشته باشند».

ملک حسینی اظهار کرد: تا زمان شهادت حاج قاسم، همه ما با ایشان آشنایی داشتیم، ولی بعد از شهادت، زوایای زندگی ایشان بر همه ما روشن شد.

دادستان یاسوج بیان کرد: به گفته مقام معظم رهبری حاج قاسم را به شکل یک مکتب ببینید. دشمنان ما به خیال خود حاج قاسم را به شهادت رساندند، اما بعد از شهادت ایشان، مکتب حاج قاسم تولد یافت و دشمنان به خیال خام خود دست نیافتند.

وی گفت: بزرگترین تشییع جنازه تاریخ برای حاج قاسم سلیمانی اتفاق افتاد.

ملک حسینی گفت: همانطوری که شهادت امام حسین (ع) آتشی را در دل مسلمین و شیعیان روشن کرد که هیچ گاه خاموش نمی شود، داغ حاج قاسم سلیمانی در دل مردم ما هنوز تازه است.

دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه ما باید این مکتب را در امور روزمره خود درنظر داشته باشیم، گفت: امروز اگر بازاری می خواهد در مکتب حاج قاسم باشد باید به فکر سود بالا نباشد، اگر نیازمندی دید به فکر کمک باشد.

 

وی گفت: راه نجات ما پیوستن به مکتب الهی حاج قاسم و اهل بیت است، دعا کنیم که همه ما در این راه قدم برداریم. صبح زاگرس

انتهای پیام/

خبرنگار : سامان خوبی زاده شهرستان بهمئی

  • نویسنده : سامان خوبی زاده
  • منبع خبر : صبح زاگرس