سرپرست شرکت گاز استان: زمستان ۱۴۰۰ را با موفقیت و بدون قطعی گاز پشت سر گذاشتیم/ تعداد مشترکین در سال ۱۳۹۹ ، ۲۰۵/۴۸۱ مشترک و در سال ۱۴۰۰ ، ۲۱۴/۲۰۶ مشترک بود
سرپرست شرکت گاز استان: زمستان ۱۴۰۰ را با موفقیت و بدون قطعی گاز پشت سر گذاشتیم/ تعداد مشترکین در سال ۱۳۹۹ ، ۲۰۵/۴۸۱ مشترک و در سال ۱۴۰۰ ، ۲۱۴/۲۰۶ مشترک بود

پایگاه اطلاع رسانی بلبل دنا _ سرپرست شرکت گاز استان با بیان اینکه؛ زمستان ۱۴۰۰ را با موفقیت و بدون قطعی گاز پشت سر گذاشتیم، گفت: میزان مصرف گاز در سال ۱۳۹۹، ۴۶۳ میلیون متر مکعب و در سال ۱۴۰۰، ۵۴۱ میلیون متر مکعب بود. ریحان بهادر افزود: تعداد مشترکین در سال ۹۹، ۲۰۵/۴۸۱ مشترک […]

زمستان ۱۴۰۰ بدون قطعی گاز مشترکین سپری شد/ عملکرد شرکت گاز استان در زمینه فرهنگ‌سازی مصرف صحیح گاز

پایگاه اطلاع رسانی بلبل دنا _ سرپرست شرکت گاز استان با بیان اینکه؛ زمستان ۱۴۰۰ را با موفقیت و بدون قطعی گاز پشت سر گذاشتیم، گفت: میزان مصرف گاز در سال ۱۳۹۹، ۴۶۳ میلیون متر مکعب و در سال ۱۴۰۰، ۵۴۱ میلیون متر مکعب بود.

ریحان بهادر افزود: تعداد مشترکین در سال ۹۹، ۲۰۵/۴۸۱ مشترک و در سال ۱۴۰۰، ۲۱۴/۲۰۶ مشترک بود. همچنین اختلاف مشترک بین دوسال، ۸/۷۲۵ مشترک براورد شد.

وی همچنین در زمینه فعالیت های این شرکت در جهت فرهنگ سازی ایمنی در استفاده از وسایل گازسوز در فصل سرما و مصرف بهینه گاز گفت:

تهیه و نصب بنر در کلیه شهرهای استان در رابطه با ایمنی بخاری گازسوز و دودکش و مصرف بهینه گاز طی هماهنگی و همکاری شهرداری های استان صورت گرفت، همچنین تهیه و پخش تیزر کلیپ های آموزشی و زیر نویس های آموزشی از طریق صدا و سیمای استان و ارسال پیام های ایمنی و آموزشی از طریق چاپ روی قبض کاغذی و یا ارسال از طریق پیامک جهت مشترکین گاز و از طریق فضای مجازی از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

سرپرست شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: ارسال نکات آموزشی و شعارهای ایمنی از طریق اتوماسیون اداری جهت کارکنان شرکت گاز استان به صورت هفتگی، ایجاد نقاشی‌ روی دیوارهای شرکت گاز استان در خصوص موضوعات فوق الذکر، انجام مانور های لازم در سطح نواحی استان در خصوص موضوعات فوق الذکر جهت آگاهی هموطنان از خطر خطرات گاز و غیره، حضور کارشناسان و مدیران شرکت گاز در برنامه‌های رادیو و صدا و سیمای استان جهت آموزش و یادآوری نکات ایمنی و مصرف بهینه گاز از دیگر اقداماتی بود که طی این مدت انجام شد.