تمام برنامه های فساد سرچشمه و نشأت گرفته از غرب و‌نیای غرب است + جزئیات و تصاویر
تمام برنامه های فساد سرچشمه و نشأت گرفته از غرب و‌نیای غرب است + جزئیات و تصاویر
مراسم شهادت بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان شهرستان بهمئی و جوانان فاطمی و عاشقانه مکتب حضرت فاطمه زهرا(س)در مسجد صاحب الزمان ( عج ) شهر لیکک برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری بلبل دنا؛  ( سامان خوبی زاده  ) مراسم شهادت بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان شهرستان بهمئی و جوانان فاطمی و عاشقانه مکتب حضرت فاطمه زهرا(س)در مسجد صاحب الزمان ( عج ) شهر لیکک برگزارشد.

 

 

حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در سالروز شهادت بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) که در مسجد صاحب الزمان شهر لیکک برگزار شد گفت :تمام برنامه های فساد سرچشمه و نشأت گرفته از غرب و‌نیای غرب است.

 

 

وی ادامه داد : در زمان جنگ صدام و در زمان کنونی فتنه و داعش همگی آمدند تا اسلام را ازبین ببرند ، چرا که آنها با اسلام ناب محمدی مشکل دارند و نمی‌توانند حجاب فاطمی را ببینند و‌ به لطف خدا و ائمه اطهار هرگز این نیت شوم‌میسر نشد.

 

 

حجت الاسلام حسینی در خصوص ویژگی های حضرت فاطمه زهرا (س)گفت : ایشان در عبادت، د حیا ،در حجاب و در دفاع از ولایت الگوی همه جهانیان است و امروزه اگر امام خامنه ای و ولایت نبود ، خدامیداند که چه بر سر این کشور می آمد و حکومت هایی بدتر از پهلوی شکل می گرفت.

 

 

وی در خصوص لحظه شماری دشمن برای یک لحظه غفلت ایران اسلامی اظهار داشت :امثال داعش منتظر یک لحظه غفلت مردان مبارز و جنگ جو و با تدبیر و باهوش ملت ما هستند تا بزرگترین ضربه را به پیکره این کشور وارد کنند.

 

حسینی اظهار داشت: اگر شهید سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت نبودند، امروزه ما شاهد شرایط سخت و به مراتب بدتر از کشورهای همسایه بودیم.

 

 

وی ادامه داد : یادمان نرود که صدام بعد از اینکه به مرزها و شهرهای ما رسید چه بلایی بر سر ملت ایران آورد و چه خیانت ها به مردم و شهرهای ایران کرد.

 

 

حجت‌الاسلام حسینی در ادامه اظهار داشت : در ۸سال جنگ تحمیلی تمام ملتهای دنیا، تسلیحات و پول و بمب های شیمایی بر علیه ایران اسلامی به صدام دادند تا ایران را تصاحب کند ،و امروز دشمن سعی می کند ما تاریخ و روزهای سخت ۸سال جنگ تحمیلی را فراموش کنیم ، تا با فراموشی آن روزها بتواند با نقشه های شوم برعلیه ما فتنه انگیزی تازه ای ایجاد کند.

 

 

حجت‌الاسلام حسینی در ادامه در خصوص مردم شهرستان بهمئی گفت: مردم بهمی رنج کشیده اند اما بسیار با شرف و با لیاقت هستند و مسئولین باید تمام تلاش خود را برای خدمت به این مردمان بزرگ و غیور ،به کار گیرند.

 

 

وی از مسئولین در خصوص مشکلات موجود بر سر راه برخی پروژه های نیمه کاره در شهرستان بهمئی انتقاد کرد و خواستار راه اندازی هرچه سریعتر بیمارستان شهر لیکک و پروژه آبرسانی از سد کوثر و مصلی امام رضای شهر لیکک شد .

 

خبرنگار: سامان خوبی زاده 

  • نویسنده : سامان خوبی زاده
  • منبع خبر : ندارد