حجت الاسلام محمد یوسف افروغی امام جمعه شهرستان بهمئی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان بهمئی گفت: پیمانکاران در حوزه های مختلف به هیچ کس پاسخگو نیستند.

به گزارش پایگاه خبری بلبل دنا: ( سامان خوبی زاده ) نماز جمعه این هفته شهر لیکک به امامت حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی اقامه شد.

 

 

امام جمعه شهرستان بهمئی در شروع خطبه اول نماز جمعه این هفته همه را به رعایت تقوی الهی توصیه و سفارش نموده و افزود: عید سعید قربان رو پیشاپیش تبریک عرض میکنم و گفت” اعمال عید قربان را از دست ندهید علمای انقلاب : یکی از نشانه های ولایت پذیری سخاوتمندی است دعای عرفه یکی از عارفانه ترین و یکی از توحیدی ترین مناجات ها است.

 

 

حجت الاسلام محمد یوسف افروغی بیان کرد : اِلهَ اِلاّ اَنْتَ سُبْحانَکَ اِنّى کُنْتُ مِنَ الْمُسْتَغْفِرینَ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ سُبْحانَکَ اِنّى کُنْتُ مِنَ الْمُوَحِّدینَ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ سُبْحانَکَ اِنّى کُنْتُ مِنَ الْخـاَّئِفـیـنَ معبودى جز تو نیست من از آمرزش خواهانم، معبودى جز تو نیست من از یکتاپرستانم، معبودى جز تو نیست من از هراسندگانم معبودى جز تو نیست، من از بیمناکانم انسان در یک ظلمات محض است خودش هیچ و درون اش پوچ است اگر خدا در درون اش و در وجود اش نباشد.

 

 

وی خاطر نشان کرد: مجرم واقعی کسی است که راضی باشد به جای تو دیگری را برگزیند و زیانکار ابدی کسی است که از درگاه تو به گدای در درگاه دیگری برود عزت و ذلت از خدا است.

 

 

حجت الاسلام افروغی با اشاره به کشف حجاب توسط خاندان پهلوی گفت؛ دشمنان خیلی تلاش کردند از طریق کنار گذاشتن پوشش اسلامی در میان مردم ما نفوذ کنند ما باید تلاش کنیم در مقابل این شیطان ها مبارزه کنیم آیه ۳۰و۳۱ سوره نور : در مورد حجاب توصیه های شده است.

 

 

امام جمعه شهرستان بهمئی ادامه داد: داستان حضرت مریم و حضرت یوسف با دیدن هر عکس نامناسب در فضای مجازی قسمتی از وجود ما وارد تاریکی میشود وضعیت حجاب در کشور ما وضعیت خوبی نیست.

 

 

حجت الاسلام افروغی در پایان خطبه های اول نماز جمعه این هفته افزود: یکی از وظایف ارتش سایبری دشمن مبارزه با حجاب است خواهشمندیم در مدارس و مساجد برنامه های فرهنگی و مذهبی برای ترویج حجاب و حیا داشته باشید.

 

 

حجت الاسلام محمد یوسف افروغی امام جمعه شهرستان بهمئی در شروع خطبه های دوم نماز جمعه شهر لیکک گفت: مجددا خودم و همه ی شما عزیزان را به رعایت تقوای الهی توصیه و سفارش میکنم‌.

 

وی فرمودند : مجددا عید سعید قربان را تبریک عرض میکنم و روز عرفه که روز مناجات خاص با خداوند است(در هفته پیش رو) در جهان دو تا شبکه داریم : شبکه نورانی : اهل بیت و انتهای این قله نورانی خداوند متعال است شبکه ظالمین : هرگناهکاری یک نقطه از این شبکه است.

 

 

امام جمعه شهرستان بهمئی ادامه داد: رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا برجسته ترین نقاط شیطانی درعالم است حاج قاسم سلیمانی : عدم اسلام عدم و خیری اسلام ، ایران عزیز است ایران پمپاژ کننده ی امید در همه ی کسانی است که با جبهه شیطان دارند مبارزه میکنند.

 

 

حجت الاسلام افروغی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران مهم ترین رکن خیمه گاه بزرگ شبکه نورانی و ولایت اهل بیت است حاج قاسم سلیمانی : اگر این علم افتاد اگر این خیمه سقوط کرد اسلام سقوط خواهد کرد وضعیت رژیم غاصب صهیونیستی الان چگونه است؟ در حدودا ۱۰ سال اخیر که فضای مجازی باز شد شایدجز اولین ها بود ،جز پنج کشوری بود که ارتش سایبری داشت و بیشترین تلاش اش هم علیه ایران عزیز بود.

 

 

امام جمعه شهرستان بهمئی ادامه داد: رژیم غاصب صیونیستی از نظامی شکست خورد و به حمله سایبری رو آورد آمریکای جنایت کار پشت سر رژیم غاصب صیونیستی ایستاده است و بر علیه جبهه مقاومت دارد تلاش میکند.

 

 

وی افزود: وزارت اطلاعات، سپاه ، نیروهای نظامی ، ارتش و بسیج تلاش های طاقت فرسایی شبانه روز برای امنیت کشور انجام می دهند یکی از امن ترین جاها در جهان هم اکنون ایران عزیز است.

 

 

امام جمعه شهرستان بهمئی گفت: در کمتر از یک سال نخست وزير قبلی که دو طرح(یکی از طرح ها هزار ضربه چاقو بر پیکره ی ایران ) الان کنار رفت، و حالا نخست وزير جدید انتخاب شده است قطعا با تغییر نخست وزیرها بحران رژیم غاصب صیونیستی کم نمیشود.

 

 

حجت الاسلام افروغی ادامه داد: نشست ناکو در مادرید برگزار گردید ،یک روند جدیدی در بحث اسناد راهبردی ناکو پیش بینی و طراحی کردند برای ۲۰۲۲ تا ۲۰۳۰ این سند جدید است در این سند روسیه و چین دو تا دشمن اصلی کشور های عضو جبهه ناکو هستند اسمی از ایران در این سند نیست ولی به معنی غفلت از ایران نیست اگر ما در مسیر دین ،ولایت و تقویت جبهه امام زمان(ع) تلاش کنیم خداوند همه ی نقشه هایشان را به آنها برمیگرداند.

 

 

خطیب نماز جمعه شهرستان بهمئی بیان داشت: علت یارگیری های روسیه : افول آمریکا در منطقه است در این سند بیشتر بر حضور نظامی آمریکا در اروپا تاکید شده است.

 

 

حجت الاسلام افروغی با اشاره به نکته ای درمورد شهرستان اضافه کرد: در جلسه ای که قبل از نماز جمعه در محضر مدیرکل محترم بودیم بعضی از نکات را تقدیم کردم و امیدوارم ایشان پیگیری کنند و بابت تشریف آوردن به شهرستان تشکر میکنم قطعا مهم ترین گلایه ای که شاهرگ اصلی مشکلات است بحث شایسته سالاری است بر روی ادارات خدماتی تاکید داشتم ،ادارات خدماتی شهرستان بهمئی بعضی ها را نام میبریم بعضی ها را شاید یادم نیاد مثل اداره آب ،اداره برق ،کمیته امداد امام خمینی(ره) ، بهزیستی ، شبکه بهداشت و درمان بعضی از ادارات شبانه روز دارند تلاش میکنند ولی چیزی در دستشان نیست ، آن اندازه اختیارات لازم در اختیارشان نیست و با کمبود امکانات دارند مبارزه میکنند.

 

 

وی ادامه داد: از همه ی ادارات بخصوص ادارات خدماتی از صمیم قلب تقدیر و تشکر میکنم.

 

 

حجت الاسلام افروغی اظهار کرد: بحث مخابرات و قطعی اینترنت اداره مخابرات میگوید نمیتوانم ، یک دستگاه دست دومی آوردند در حد یک روستا جوابگو است خیلی از کارهای اقتصادی که جوانان با اینترنت انجام میدهند دارند ضرر میکنند پیمانکاران چه در حوزه مخابرات چه مصلای نماز جمعه چه بیمارستان چه حوزه جاده به هیچ کسی پاسخگو نیستند.

 

 

امام جمعه شهرستان بهمئی گفت: وقتی این شهر در ۱۰ ساعت دچار قطعی اینترنت است یعنی این شهرستان قابلیت این را دارد که در کمتر از یک روز تصرف شود الان همه چیز بر پایه ی اینترنت است مدیرکل محترم قول دادند دکل جدیدی در شهرستان بهمئی نصب شود.

 

 

 

حجت الاسلام افروغی در پایان خطبه های نماز جمعه شهرستان بهمئی افزود: در مورد بیمارستان قول دادند ان شا الله در هفته ی دولت افتتاح شود.

 

خبرنگار و نویسنده خبر: سامان خوبی زاده 

  • نویسنده : سامان خوبی زاده
  • منبع خبر : سامان خوبی زاده